מערכות אודיו וידאו

מערכות אודיו וידאו משתלבות במערכת הקיימת של הבית החכם ומשדרגות את חווית השמיעה והצפיה . קולנוע ביתי ומערכות סטריאו מתקדמות הופכות את החוויה לאטרקטיבית ביותר עם תחכום טכנולוגי המאפשר סנכרון של כל מסכי הטלוויזיה בבית. תוכלו בקלות לראות סרט בסלון ולהמשיך את הצפייה בחדר השינה כאשר מערכות האודיו והוידאו מסונכרנות באופן מושלם.

כל החידושים המרכזיים בתחום ניתנים לשילוב עם תכנון נכון של הבית החכם. מסכי LED, מקרנים, מערכות סטריאו וקולנוע  ביתי.

 

Sound-ideas מספקת לכם את כל התשתית הנדרשת בשביל להפוך את הבית שלכם לחכם ואסטתי בכל הקשור לעולם האודיו וידאו. אין צורך לקנות ולהתקין באופן נפרד את מסכי ה LED הרמקולים השקועים או הסמויים בתקרה,רמקולים רצפתיים או מדפיים וכמובן את ההגברה . השירות שלנו כולל תכנון מול כל בעלי המקצוע (אדריכלים,מעצבים,נגרים,חשמלאים )והתקנה של כל הפרויקט כולו

ONE  STOP SHOP.

אנחנו יכולים להפוך כל בית לחכם מבלי לשנות את התשתית הקיימת. גולת הכותרת של הפרויקט היא המערכות המתקדמות שלנו בתחום האודיו והוידאו של מיטב החברות בשוק העולמי.

אנחנו עובדים אך ורק עם הטובים ביותר.W&B,MONITOR AUDIO YAMAHA,, PIONEER, ,EPSON SONY,LG,PANASONIC  DENON,ועוד עשרות חברות מובילות בתחום.

עולם הבתים החכמים עלה מדרגה בשנים האחרונות וכיום התחכום הטכנולוגי פותח לפנינו אפשרויות חדשות ומגוונות.  

Sound-ideas עובדת ביחד אתכם בשביל לתכנן את הבית החכם בהתאם לתקציב שלכם ולאפשרויות המועדפות עבורכם. לשם כך אנחנו עובדים עם עשרות חברות ומספקים לכם אפשרויות בחירה נרחבות. ניהול הפרויקט שלנו כולל את כל הנדרש כולל הוצאת תכניות עבודה עם מעצבות IN HOUSE ליווי ופיקוח

אנו עושים את הכל בשביל לספק לכם שירות יעיל ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר.

צור קשר