מערכות קולנוע ביתי וחדרי קולנוע

מערכות קולנוע ביתי הם החידוש המרהיב ביותר בתחום הבתים החכמים. כיום באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של המאה 21 ניתן לשלב בכל בית חכם מערכות קולנוע ביתי בעיצובים חדשניים ועם חווית צפייה והאזנה המשתוות לבתי קולנוע מקצועיים.

מערכת הקולנוע הביתי יכולה להשתלב בקלות בתכנון ובהקמה של הבית החכם. באמצעות תיאום בין המערכות תוכלו לתכנן במדויק את האווירה המתאימה בזמן הצפייה. מערכת הקולנוע הביתי יכולה להשתלב בקלות עם מערכות התאורה, החשמל, המיזוג והתריסים החכמים.

תוכלו להתאים את הטמפרטורה המתאימה בחדר לצורך הצפייה, לתכנן את הזווית של התריסים ואת כמות האור הרצויה ולהפעיל את מערכת התאורה באופן מותאם לאירוע.

מערכות קולנוע ביתי משתלבות באופן טבעי בתכנון של בתים חכמים. כיום השילוב בין השניים מאפשר חוויה צפייה ברמה הגבוהה ביותר. שילוב טכנולוגי מנצח בין מערכות שונות המתפקדות באופן הרמוני ובסנכרון מושלם.

 

אנו מייצגים חברות בעלות שם עולמי המתמחות במערכות קולנוע ביתיים וחדרי קולנוע ומערכות הסראונד שלהן הן מהמתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית.

חברה נוספת שאותה אנו מייבאים היא Screen Excellence , חברה בריטית בעלת מומחיות עולמית בייצור של מסכי הקרנה חשמליים וקבועים עבור מערכות הקולנוע הביתי.

 

Sound-ideas משלבת בין הבית החכם שלכם לבין מערכת הקולנוע הביתית ומספקת לכם שירות כולל בתחום. אנחנו מתכננים ומקימים את הפרויקט מהתחלה ועד הסוף כולל מערכות האודיו ,המסכים וכל האקוסטיקה הנדרשת ותיאום בין החברות השונות. ניהול מהתחלה הוא שירות מקצועי ואישי הכולל איתור בעיות ותקלות בעתיד. אנחנו הולכים אתכם לכל אורך הדרך עד למוצר המושלם של חדר הקולנוע הביתי שלכם

צור קשר