שירותי רשת כוללים לבתים חכמים

השם אינטרנט (באנגלית internet) נקבע על מנת לתאר קבוצה של רשתות מחשבים המחוברות ביניהם – אינטר משמעותה “בין” ונט משמעותה “רשת”. כאשר מדברים על אינטרנט מתכוונים לרשת גלובלית עצומה שאליה ניתן להתחבר מ(כמעט) כל מדינה.

שירותי רשת מתקדמים בתחום התוכנה והחומרה מאפשרים תפעול שוטף, תקין ויעיל של כל המערכות החכמות בבית. בתחום החומרה השירות שלנו כולל את כל המוצרים האיכותיים והמתקדמים כיום בשוק. אנחנו עובדים עם חברות בעלות שם עולמי המובילות את התחום .

אנחנו דואגים לספק ללקוח מוצר מוגמר כולל תשתיות חוטיות, ציוד הקצה ותיאום בין כל הגורמים השונים עד להפעלת הרשת הביתית עם תמיכה עתידית 24/7

אחת החברות איתה אנו עובדים היא חברת pakedge  מעמק הסיליקון בארה"ב

החברה מתמחה בשילוב חידושים הנדסיים ביצועים גבוהים, פשטות תפעולית ופיתוח טכנולוגי המאפשר ללקוחות לקבל את העוצמה המירבית עבור הרשת שלהם.

החברה מציעה שורה של פתרונות רשת בעלי ביצועים גבוהים ובהם: נתבים, ממתגים, אנטנות Wi-Fi ופתרונות המאפשרים אבחון ושליטה מרחוק על גבי ענק.

Pakedge הינה יצרנית מובילה בתעשיית ה-HI-END, החברה מתמחה בייצור פתרונות End-to-End וייצור ופיתוח מוצרי רשת עבור תחום האודיו-וידיאו.

Pakedge נחשבת ליצרנית מהמובילות בתחומה והינה זוכת  CEPro היוקרתי בפרס המותג המוביל בתחום הרשתות בשנים 2013 ו-2014 .

החזון של Pakedge, בנוי סביב ארבעה עקרונות עיקריים:

  • טכנולוגיה המיועדת במיוחד עבור תחום האודיו-וידיאו
  • איכות בכלל המוצרים
  • יצירת התקנים חכמים ופלטפורמות המפשטות את ההתקנה והניהול.
  • הרצון להוביל את תחום הרשתות 

חברה נוספת איתה אנו עובדים היא חברת Ruckus

Ruckus נוסדה בשנת 2004 על ידי ויליאם קיש וויקטור שטרום. סקויה קפיטל,קרן הטכנולוגיה  WK, ו סאטר היל מיזמים בתחילה במימון החברה. Ruckus היה רשום לציבור בבורסה בניו יורק תחת סמל RKUS

חברת Ruckus המציאה את טכנולוגיית הקול, הווידאו והטכנולוגיה האלחוטית, כגון מערכי אנטנות אדפטיביים המרחיבים טווח אותות, מגדילים את קצב העברת הנתונים של המשתמשים ומונעים הפרעות, ומספקים הפצה של תוכן מולטימדיה רגיש לעיכוב על גבי תקן 802.11 Wi-Fi.

בשנת 2015, Ruckus Wireless הפכה לספקית ה- Wi-Fi הראשונה שהציגה נקודת גישה 802.11ac Wave 2 עם ה- ZoneFlex R710. ה- R710 מסוגל לתמוך פעמיים בצפיפות של התקנים ניידים על נקודות גישה של גל 1.

חברת Ruckus המציאה את טכנולוגיית הקול, הוידאו והטכנולוגיה האלחוטית, כגון מערכי אנטנות אדפטיביים המרחיבים טווח אותות, מגדילים את קצב העברת הנתונים של המשתמשים ומונעים הפרעות, ומספקים הפצה של תוכן מולטימדיה רגיש לעיכוב על גבי תקן 802.11 Wi-Fi.

צור קשר