מוצרי בקרה ושליטה

מערכות בקרה ושליטה הם הנדבך החשוב ביותר בתכנון של בתים חכמים.  באמצעות מכשור טכנולוגי ותכנון נכון תוכלו לרשת את הבית שלכם בצורה מושלמת ולהפוך אותו בקלות וביעילות לבית נוח וחכם.

המערכות המבוקרות מקושרות לרשת האינטרנט ומאפשרות שליטה ובקרה באמצעות שלטים חכמים,טלפונים חכמים, אייפון, אייפד ומסכי מגע .

כיום ניתן באמצעות אפליקצייה מותאמת עבורכם לנהל את כל מערך השליטה של החשמל החכם בבית כולל ניהול של מערכות התאורה,התריסים,ההצללה, מערכות האודיו וידיאו ,מצלמות,אזעקה,חימום הרצפה ומיזוג האוויר מהבית או מחוצה לו בכל מקום על הגלובוס  .

באמצעות מכשיר נייד או מפסק מעוצב תוכלו לשלוט בקלות בכל המערכות של "החכמות" שלכם. השימוש באפליקציה מייעל את ההפעלה, באמצעותן כל פעולה הופכת להיות פשוטה ונוחה ובעיקר יעילה.  

Sound-ideas  עובדת עם החברות הגדולות ביותר בתחום החומרה והתוכנה. אנחנו בונים עבורכם את התשתית הנדרשת כולל כל תוכנות המחשב החדישות ביותר כיום בשוק.

החברות העובדות איתנו הן בעלות שם עולמי ואנחנו מספקים ללקוחות שלנו את הטוב ביותר.

אנו מייבאים ומשווקים בבלעדיות לישראל את SAVANT מערכת בקרה אמריקאית מהמובילות בעולם.

Savant נוסדה בשנת 2005 במטרה לספק את החוויה הטובה ביותר בתחום האוטומציה הביתית

SAVANT היא החברה המובילה בבקרה ואוטומציה ביתית, ואחת מהחברות המובילות בעולם בתחום ה- SMC. הטכנולוגיה החזקה של Savant מביאה את ארבעת עמודי התווך של האוטומציה – אקלים, תאורה, בידור ואבטחה – יחד בממשק יישום יחיד עבור בעל הבית. זו שליטה מקיפה של הבית כולו, המכונה בית App , המספק את חוויית ההפעלה של הבית כולו ומוצע באמצעות היישום iOS ו- Android.

כיום, Savant מותקן בכמה ארמונות פאר היקרים ביותר בעולם, יאכטות,טירות,בתים דירות ומשרדים ברחבי העולם והחברה הופכת להיות יותר ויותר חברה עטורת פרסים .

Savant Home זמינה לכל לקוח בגלל מגוון רחב של מוצרים ומחירים.

משרדיה הראשיים ממוקמים בהיאניס, מסצ'וסטס. לסאבאנט יש משרדים בסן פרנסיסקו וסולט לייק סיטי, ומרכז ניסיון בניו יורק. מערכות סאוואנט נמכרות ברחבי העולם באמצעות רשת של אינטגרטורים ביתיים מאושרים המתמחים בהתקנות מסוג זה .

בנוסף אנחנו משווקים מערכת בקרה תוצרת Control 4 ו RTI שהן מהחברות הגדולות ביותר בתחום הבקרה והשליטה . החברות מספקות טכנולוגיות מתקדמות הכוללות את כל השירותים הנדרשים לשליטה במערכות החשמל חכם,מערכות אודיו וידאו,מיזוג אוייר ,מצלמות ,מערכות אבטחה וכו'

בסופו של דבר בהתאמה לצרכי הלקוח הוא מקבל מוצר מושלם ואנחנו עושים עבורו את כל העבודה. בחירת החברות המתאימות לפרויקט,ניהול כל מערכות התקשורת של האינטרנט. תכנון מוצרי הבקרה והשליטה ובניית מערכות האודיו וידאו תוך בניית רשת אודיו ויזואלית בכל הדירה כולה. אתם לא רק מקבלים מוצר מוגמר אלא שירות ההולך אתכם לאורך כל הדרך. איתור בעיות ותקלות ופתרון של כל בעיה ביעילות ובמקצועיות. אנחנו אחראים על הייעוץ ועל ההקמה ואנחנו גם אחראים על התפקוד השוטף והתקין של כל המערכות כולם.

Sound-ideas פועלת בשיטות מתקדמות בשביל להפוך את הבית שלכם לחכם מבלי לפגוע בתשתיות הקיימות. אנחנו יכולים להשתמש כיום בתשתית הקיימת ללא צורך בחציבה או בשינוי של מערכת החשמל הישנה.

המערכות המתקדמות כיום מבחינה טכנולוגית מאפשרות שליטה יעילה בצורה פשוטה עם ממשק ידידותי ונוח. כל זאת בשביל לאפשר לכם לנהל את הבית ,הדירה או המשרד שלכם בקלות וביעילות ובעיקר בצורה נוחה ומהנה.

צור קשר